Monday, April 13, 2009

Kerja kedua

Sepanjang minggu ini saya menyiapkan kerja yang pending atau sengaja di delaykan oleh client. Diantara website cms yang telah siap www.granddragonhotel.com , saya promosikan kepada yang datang ke JB boleh lah buat reservation secara online di alamat web diatas. Kerana hotel ni kategori luxury budget hotel tambahan lagi baru saja siap renovation. Jangan lepaskan peluang dapatkan yang murah dan selesa.
Selain daripada tu, saya masih tercari-cari kerjaya yang berkaitan kerana design ni kerja kedua saya buat secara freelance kepada yang berminat untuk dapatkan domain name sendiri dan hosting sendiri bolehlah membeli daripada saya, selain daripada itu saya turut sediakan packages untuk web design kepada yang memerlukan consultant design web saya sedia membantu dan harga pun boleh lebih kurang sila layari www.graphicpixel.net.

No comments: