Monday, March 16, 2009

My Lovely Cat


Sejak dah dapat anak kucing baru blog ni dah jarang di update. Ke banyakan masa habis dengan kerja dengan membelai anak kucing gebu ni. Saya akan attach gambor kucing kesayangan saya ni. Boleh di katakan coco ni anak kucing yang paling manja dan di belai penuh kasih sayang.
Awal bulan yang lepas kucing dah dihantar vaksin dan makan ubat cacing sekali, selalunya akan deman mungkin antibody kuat semakin happy and kuat makan tu jadi semakain gebu. Kehadiran coco ni umpama hikmah di sebalik kehilangan kitten betina tu, Entah ape cite mesti dah besar dan dah dapat cari boyfren sampai sekarang tak dapat di kesan.
Harap orang yang menjaga tu sayang seperti saya sayangkan nya juga.Seandaianya suatu hari nanti saya dapat kesan saya akan dapatkan balik.
Apapun coco ini le jadi bestfren, teman tido dah macam manusia pulak. Walaupun saya banyak terbaca artikle kucing boleh membawa virus dan penyakit. So far, saya masih sihat lagi le yang paling penting mesti kena bawa ge vet.
Bulan depan pun kena hantar ge vaksin, mesti kali ni berat naik mendadak.Bersambung....


No comments: