Sunday, February 8, 2009

Penderaan Kitten

Terkejut bangun pagi turun je tangga kitten mengeser badan kat kaki . Apa lagi tu tandanya perut kosong kalau dah kenyang mesti tak ingat tuan. Pagi ni clear udara segar segala bom dan port dah di bersihkan. Masa nak bagi makan aku pelik kenapa lah muka kitten ni bengkak . Kasiannya ada luka bawah mata . Angkara siapa ? aku pun tak tahu ..tuhan je yang nampak. Aku apa lagi sedih lah dah tak ada ibunya kena dera dengan tuan lagi, hidup mendera mati eesok sendiri mau ingatlah.
Kitten aku yang hitam tu ok, terselamat kerana tak degil yang putih tu memang nakal sangat dan terlampau manja. Seharian kitten aku tu tidur, bangun makan lepas tu tidur lagi sakit teruk lah agaknya. Apa pun janganlah mendera sampai mengakibatkan kesan kat binatang esok ko kojol tau lah akibatnya.

No comments: